Pet World News

Oxary Magazine
$10 – $15 / Week
אוכלים בדרך לישון?  CPGs עוקבים מקרוב אחר מוצרי מזון מעוררי שינה

אוכלים בדרך לישון? CPGs עוקבים מקרוב אחר מוצרי מזון מעוררי שינה


שינה חמה. תעשיית המזון שמה לב.

לחצי מהאמריקאים קשה להירדם, מחקרים מראיםוה האגודה האמריקאית לפסיכולוגיה מדווח על עלייה בהפרעות שינה מאז המגיפה, כאשר 2 מכל 3 אמריקאים ישנים יותר מדי או מעט מדי. יצרני מזון לקחו לתשומת לבם, ושמרו עין על שוק עזרי השינה העולמי, המוערך בכמעט 60 מיליון דולר בשנת 2020, עם צפוי להגיע קרוב ל-112 מיליון דולר עד 2030.

היכנסו: חטיפי לילה ידידותיים לשינה, כגון שוקולד, דגני בוקר, גלידה, משקאות ועוד. בזמן כמה מחקרים מראים שחטיף לפני השינה לא כל כך טוב בשבילך, גָדֵל הסבירות להפרעות שינה – היצרנים הולכים על הקו המסובך הזה ומפתחים ומשווקים מוצרים שמקפידים על בריאות השינה.

"בני אדם מחוברים לאחסן עודפי קלוריות ככל שמתקרבים לשעת השינה. התשוקה למזונות עתירי קלוריות מגיעה לשיא בלילה וכך גם התיאבון הכללי. כוח הרצון נחלש. זו סופה מושלמת, והיא לוכדת מאות מיליונים מאיתנו מדי שבוע", אמר שון פולקסוןמנכ"ל ממיניאפוליס אוכל לילה. "חברות המזון והמשקאות העולמיות מודעות היטב לכל זה, ואני חושב שהן מצפות שקטגוריה ענקית תתפתח סביב חטיפים ליליים, אבל הן פשוט לא בטוחות איך ומתי."

פולקסון מצביע על דוגמאות, כמו דגני הלילה החדשים של פוסט חלומות מתוקים, שוקולד לילה טוב של נסטלה, ו-Driftwell של פפסי. "החברה שלנו הודיעה זה עתה על השקת מבחן 'הוכחת מושג' עם נסטלה START ושות' מחוץ לפורטוגל", אמר.

מציאת המרכיבים הנכונים מעוררי שינה

כריס פרוצי, פמנהל, פורמולאי ו-COO של דנוור חברת השוקולד הפונקציונלי, שילב מוצרים טבעיים עם חטיפי שוקולד כדי לשפר את איכות החיים של ילדיו. ילדיו סבלו מחששות הקשורים למחזור, יחד עם מתח וחרדה, בעוד שהוא מתאר את עצמו כאדם עם נדודי שינה. כעת, Sleepy Chocolate הוא המוצר הנמכר ביותר שלהם, עם מרכיבים, כגון PharmaGaba, קמומיל, פסיפלורה ואחרים.

"לקוחות מספרים לנו באופן קבוע שזה החליף את תוסף המלטונין המבודד שלהם או עוזרי שינה פרמצבטיים", אמר פרוצי והוסיף שהחברה בחרה בשוקולד כי אנשים יעדיפו לאכול את זה על פני גלולה או תוסף.

אחד האתגרים הענפיים שעמד בפני פרוצי ביצירת מזון לשינה היה הטעם. "חלק מהמרכיבים שאנחנו עובדים איתם, כמו שורש ולריאן, פשוט לא טעימים", אמר. "נדרש קצת מדע מזון יצירתי כדי לעבוד עם מרכיבים צמחיים כאלה ולקבל את פרופיל הטעם בדיוק".

שאלת מיליון הדולר עבור יצרנים אלה היא מיון של מחקרים סותרים לפעמים על מה באמת מקדם שינה טובה יותר. סטפני לאורידיאטנית רשומה ב-Develop by Diet LLC ב-Thousand Oaks, קליפורניה, אמרה: "א תזונה עשירה בטריפטופן נמצא במזונות כמו חלב מלא, הודו, עוף, טונה משומרת, שיבולת שועל, גבינת צ'דר, בוטנים, דובדבן טארט מונטמורנסי או מיץ דובדבנים טארט, ופירות ים מסוימים כמו צדפות עשירות באבץ עשויים לעזור לשפר את השינה. בהתבסס על מספר מחקרים, קיווי הוא מקור לסרוטונין ואכילת שני פירות קיווי שעה לפני השינה שיפרה את רמות הסרוטונין ועזרה להגביר את זמן השינה ואיכותו."

מחקרים אחרים הראו סובין אורז לשיפור השינהיותר ברור מלטונין לעזור גם עם הירדמות וגם בהישארות, ומבטיח מחקר על תפקידו של ויטמין D בשינה, כל אלה יכולים להשתלב במזונות.

לא פתרון מהיר, אלא אזור עם עניין גובר בפראות

"בהחלט ראיתי יותר מזונות לאחרונה שמרמזים שהם עשויים לעזור לבריאות השינה. ברור שיותר אנשים מחפשים שיפור בשינה כדרך לשפר את הבריאות והרווחה הכללית שלהם", אמר ד"ר. מייקל גראנדנר, Ph. ד., מנהל התוכנית לחקר שינה ובריאות באוניברסיטת אריזונה. "והם מחפשים מזונות כאסטרטגיות פונקציונליות שעשויות להיות גישות בריאות להשיג זאת."

גרנדנר אמר כי "העלייה הדרמטית" בנתונים שפורסמו המראים את כל הדרכים שבהן בריאות השינה חשובה לבריאות הכללית היא חלק מהסיבה. אבל, הוא מזהיר צרכנים וחברות שזה לא יהיה פתרון מהיר לבעיית שינה נרחבת.





Source link

Tags

Share this post:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Category
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit eiusmod tempor ncididunt ut labore et dolore magna
Scroll to Top